آیماشاپ

شرایط مرجوعی

Saturday، ۱۹ Mehr ۱۳۹۹

  • کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد

آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، به بخش پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل یا واتساپ اطلاع داده شود.
در صورت برخورد با چنين اشکالات اوليه‌ای، از استفاده يا تعمير کالا خودداری نماييد و آن را با بسته‌بندی و به همراه کليه لوازم جانبی به همان شکل اوليه حفظ نماييد. استفاده از کالای معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتی خارج کرده و کالای مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود

  • کالای خریداری شده، از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا واتساپ بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.
کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. و روی پوشاک هیچگونه نشان استفاده طولانی مدت مانند لکه، رنگ پریدیگی بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و مارک، دکمه و سایری ملحقات جدا نشده باشد.
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود

  • سایز کالا مناسب نباشد

با توجه به درج شدن اطلاعت دقیق مربوط به سایز کالا در سایت، اگر اشتباه در انتخاب سایز ناشی از کم توجهی در هنگام خرید باشد به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی لباس و پاپوش به هیچ عنوان تعویض نمی شود و قابل برگشت نیز نمی باشد

اگر اشتباه از سوی فروشگاه باشد حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع داده شود و پس از تایید از سوی بخش پشتیبانی کالا با شرایط ذکر شده مرجوع کنید

  • کالا را چطور ارسال کنید

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالا‌بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی محصول به همراه بارکد و فاکتور خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
برای بازگرداندن کالا صرفا از پست سفارشی استفاده کنید و رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.(بازگشت هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است) از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید

فارس_لارستان_مجتمع تجاری هلال_طبقه همکف پلاک 19

کد پستی: 7431736030

  • روند رسیدگی پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش

کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی تایید شود،کالا تعویض یا جایگزین خواهد شد و یا مشتری می‌تواند درخواست استرداد وجه کالا+ هزینه ارسال را کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. درصورت عدم موجودی کالا؛ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.
پس از دریافت و پذیرش کالا بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر 48 ساعت زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.